záruční doba – oprava

Úvod Fóra Všechny kategorie Byt záruční doba – oprava

  • Toto téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Ladislav Laker a poslední změna proběhla před 2 týdny a 2 dny.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #22773 Odpovědět
      K.N.
      Host

      Dobrý den, rozbila se mi tiskárna, je ještě v záruční době, ale v servisu mi řekli, že nyní opravy neřeší. Tomu rozumím, ale záruka za dva měsíce končí. Můžu nějak si ošetřit, aby tato oprava, i s odloženým provedením, byla ještě uznána jako záruční?

    • #22803 Odpovědět
      Malý
      Host

      Napište prodejci polámané věci, že se v záruce polámala, a požádejte o instrukci, jak postupovat. Dodržíte tak termín uplatnění záruční opravy. Je na prodejci, aby vám záruční opravu zprostředkoval až bude mít možnost tak učinit. A pravidelně se jej ptejte, zda na vás nezapomněl.

    • #22815 Odpovědět

      Současná situace je složitá pro všechny a je nutné k ní takovým způsobem přistupovat, i pokud se jedná o reklamace. Důležité je uplatnit právo z vady (reklamovat) ještě v době, kdy trvá záruka, což se v tomto případě podařilo. Pokud existují objektivní překážky (omezení pohybu atd.), nebylo by zcela v pořádku trvat na vyřízení reklamace hned a bazírovat na formálním dodržení 30denní lhůty. Nemožnost vyřešit záruční opravu však nemůže jít k tíži spotřebitele. Ideální je tedy nějaká forma domluvy, a sice že spotřebitele např. vyzvou k dodání zboží do reklamace, jakmile to bude možné, nebo že se spotřebitel ozve za měsíc a uvidí se, zda je vyřízení reklamace reálné. Určitě je však dobré nechat si alespoň e-mailem potvrdit, že bylo právo z vady uplatněno ještě v záruce a že bude reklamace vyřízena (byť se zpožděním).

    • #29227 Odpovědět
      Lucie Müllerová
      Host

      Dobrý den, mam v opravě klimatizaci už ke jasné, že oprava se v 30denní lhůtě nestihne…jak mám dál postupovat mám trvat ma vrácení peněz či nové klimatizace, ale na tamtu máme zaplacenou prodlouženou záruku mám právo i na vrácení těchto peněz či převodu na nové zboží?
      Děkuji Lucka

    • #29232 Odpovědět
      Ladislav Laker
      Host

      Nesmyslný dotaz. Lucie, přečtěte si záruční podmínky. My je neznáme.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí
Odpověď na: záruční doba – oprava

Pravidla diskuzního fóra naleznete zde.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Osobní informace:




Cookie Consent with Real Cookie Banner