záruční doba – oprava

  • Vytvořil
    Téma
  • #22773 Odpovědět
    K.N.
    Host

    Dobrý den, rozbila se mi tiskárna, je ještě v záruční době, ale v servisu mi řekli, že nyní opravy neřeší. Tomu rozumím, ale záruka za dva měsíce končí. Můžu nějak si ošetřit, aby tato oprava, i s odloženým provedením, byla ještě uznána jako záruční?

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Odpovědi
    • #22803
       Malý
      Host

      Napište prodejci polámané věci, že se v záruce polámala, a požádejte o instrukci, jak postupovat. Dodržíte tak termín uplatnění záruční opravy. Je na prodejci, aby vám záruční opravu zprostředkoval až bude mít možnost tak učinit. A pravidelně se jej ptejte, zda na vás nezapomněl.

      Odpovědět
    • #22815

      Současná situace je složitá pro všechny a je nutné k ní takovým způsobem přistupovat, i pokud se jedná o reklamace. Důležité je uplatnit právo z vady (reklamovat) ještě v době, kdy trvá záruka, což se v tomto případě podařilo. Pokud existují objektivní překážky (omezení pohybu atd.), nebylo by zcela v pořádku trvat na vyřízení reklamace hned a bazírovat na formálním dodržení 30denní lhůty. Nemožnost vyřešit záruční opravu však nemůže jít k tíži spotřebitele. Ideální je tedy nějaká forma domluvy, a sice že spotřebitele např. vyzvou k dodání zboží do reklamace, jakmile to bude možné, nebo že se spotřebitel ozve za měsíc a uvidí se, zda je vyřízení reklamace reálné. Určitě je však dobré nechat si alespoň e-mailem potvrdit, že bylo právo z vady uplatněno ještě v záruce a že bude reklamace vyřízena (byť se zpožděním).

      Odpovědět
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
Odpověď na: záruční doba – oprava

Pravidla diskuzního fóra naleznete zde.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Osobní informace:




Log in with your credentials

Forgot your details?