Reklamace zboží

Zvolená otázka obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel Johny Johny a poslední změna proběhla před 2 m.

  • Tvůrce
    Téma
  • #7870 Odpovědět

    Martin

    Dobrý den. Před 14 dni jsem si koupil postel v jednom nejmenovaném internetovém obchodě. Objednávka proběhla v pořádku, dovezli mi to až domů, balíky jsem zkontroloval a vše bylo ok. Jen jsem je před ne moc příjemných panem kurýrem neotvíral, faktura seděla dal jsem peníze a kurýr odjel. Nebudu to tady rozepisovat ale stará postel už na skládce, novou jdu stavit a poslali mi jiný dekor dřeva od čela a konstrukce postele, jelikož jsme bez postele, žena těhotná tak jí na zemi spát nechat nemůžu,tudíž jsem postel sestavil a napsal okamžitě na reklamaci. Bohužel už je to 14 dnů co mi nikdo neodpovídá na email nikdo nezvedá telefon a přímo na pobočce mě poslali kamsi že přes eshop si to musím řešit s někým jiným…jak mám postupovat? Postel mě nestála málo, nikdo nereaguje a začínám být hodně naštvaný. Díky za rady.

  • Autor
    Odpovědi
  • #7873
     lojza

    Tak internetový obchod jmenovat nechceš a radu chceš. Zajímalo by mě, jakou vazbu má ona pobočka na daný e-shop?

    Odpovědět
  • #7892
     Martin

    Je to obchod s nábytkem který má eshop i pobočky. Jelikož postel nebyla na žádné pobočce k vyzvednutí tak jsem si jí objednával přes e-shop to je ta vazba. Nebo asi nerozumím vaší otázce. A ano obchod zmiňovat nechci. Nebudu šířit špatné jméno dokud nebudu znát řešení problému.

    Odpovědět
    • #7894
       lojza

      Nechápu co nesrozumitelného je na mé otázce? Firma s nábytkem provozující e-shop a kamenné pobočky (bavíme se o jedné jediné firmě). Kontakt na e-shopu je němý a neodpovídá, tak mi nejde do hlavy, proč to s tebou odmítají řešit na pobočce, kde jsou zaměstnanci placení tou stejnou firmou a měli by mít snahu to v rámci svého chlebodárce vyřešit!

      Odpovědět
  • #8100

    dobrý den, zaslání odlišného dekoru postele je samozřejmě vadou, která Vás opravňuje k reklamaci a poskytnutí buď přiměřené slevy, nebo výměny postele za správný typ podle § 2161 odst. 1 a § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Na vyřízení reklamace má prodejce maximálně 30 dnů, přičemž reklamaci lze uplatnit i e-mailem. Průkaznější ovšem je posílat reklamaci poštou na adresu podnikatele, a to doporučeně a s dodejkou. Případně máte nárok reklamaci uplatnit i v kamenné pobočce, neboť je bez významu, zda jste si zboží objednal z e-shopu, či kamenné pobočky, pokud jde o stejného podnikatele. Právní jednání je vůči němu účinné, pokud dojde do jeho sféry vlivu. A pod jeho sférou vlivu je samozřejmě i provozovna. Navíc platí, že reklamaci je prodejce povinen přijmout v kterékoliv provozovně podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Podnikatel má dokonce povinnost mít na pobočce oprávněnou osobu určenou k vyřizování reklamací. Trvejte proto na Vaší reklamaci uplatněné buď osobně, nebo zasláním dopisu. Odmítne-li prodejce Vaši reklamaci na pobočce přijmout nebo ji nevyřídí do 30 dnů, můžete podat podnět České obchodní inspekci, která mu za porušení zákona uloží pokutu.

    Odpovědět
  • #8195
    Johny Johny 
    Uživatel

    Já bcych zkusil napsat veřejně na facebook, to občas funguje. Nikdo si nechce dělat problémy před zákazníky, ještě když tam se to občas šíří šílenou rychlostí. Tak aspoň tam by odpovídat mohli. A nebo minimálně na tý pobočce by sis moh dupnout a získat od nich fungující kontakt.

    Odpovědět
Reakce na: Reklamace zboží

Pravidla diskuzního fóra naleznete zde.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Informace o vás:




Přihlásit s uživatelskými údaji

Zapomněli jste heslo?