oprava výtahu – zápis

  • Začal
    Téma
  • #8415 Reakce
    Cary
    Guest

    Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti, jak je to se zápisem ze servisního zásahu u výtahu? Máme nový výtah, který měl poruchu a museli jsme pro vyproštění volat výjezd. Pána vysvobodili, ale nám nedali a ani nezaslali žádnou zprávu o tom, co s výtahem bylo a podobně. Je ještě v záruce a výjezd neplatíme (dopufám), ale přesto se domníváme, že bychom měli dostat zápis o zásahu.

Zobrazujeme 0 reakcí
  • Author
    Reakce
    • #8544

      Dobrý den, pokud byla provedena oprava na výtahu, měl by být vyhotoven protokol. Ten může být vyhotoven i elektronicky. Vyžádejte si jej u servisní organizace a případně si nastavte pravidla jak předání protokolu bude probíhat, pokud nemáte nastaveno servisní smlouvou. Co se týká platby za výjezd, záleží na servisní smlouvě. Pokud se jednalo o výjezd v běžnou pracovní dobu, pak je standardem, že nic neplatíte. V případě pohotovostních výjezdů se většinou platí samotný výjezd na opravu, protože je to nadstandardní služba a vy jste si ji vyžádali. Materiál je ale v záruce 24 hodin denně. Vyproštění osoby samotné by jste platit neměli, ale zase záleží na podmínkách smlouvy. Je však logické, že pokud bylo uvíznutí osoby způsobené poruchou zařízení v záruce, pak by jste neměli nic platit. U některých firem (naše společnost tuto službu nabízí) lze využívat i on-line portál, kte tyto informace o výjezdu a příčině naleznete.

      Hezký den

      Rafael Tyml, KONE, a.s.

      Reakce
Zobrazujeme 0 reakcí
V reakci na: oprava výtahu – zápis

Pravidla diskuzního fóra naleznete zde.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Informace o vás:




Log in with your credentials

Forgot your details?