oprava výtahu – zápis

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #8415 Odpovědět
      Cary
      Host

      Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti, jak je to se zápisem ze servisního zásahu u výtahu? Máme nový výtah, který měl poruchu a museli jsme pro vyproštění volat výjezd. Pána vysvobodili, ale nám nedali a ani nezaslali žádnou zprávu o tom, co s výtahem bylo a podobně. Je ještě v záruce a výjezd neplatíme (dopufám), ale přesto se domníváme, že bychom měli dostat zápis o zásahu.

    • #8544 Odpovědět

      Dobrý den, pokud byla provedena oprava na výtahu, měl by být vyhotoven protokol. Ten může být vyhotoven i elektronicky. Vyžádejte si jej u servisní organizace a případně si nastavte pravidla jak předání protokolu bude probíhat, pokud nemáte nastaveno servisní smlouvou. Co se týká platby za výjezd, záleží na servisní smlouvě. Pokud se jednalo o výjezd v běžnou pracovní dobu, pak je standardem, že nic neplatíte. V případě pohotovostních výjezdů se většinou platí samotný výjezd na opravu, protože je to nadstandardní služba a vy jste si ji vyžádali. Materiál je ale v záruce 24 hodin denně. Vyproštění osoby samotné by jste platit neměli, ale zase záleží na podmínkách smlouvy. Je však logické, že pokud bylo uvíznutí osoby způsobené poruchou zařízení v záruce, pak by jste neměli nic platit. U některých firem (naše společnost tuto službu nabízí) lze využívat i on-line portál, kte tyto informace o výjezdu a příčině naleznete.

      Hezký den

      Rafael Tyml, KONE, a.s.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
Odpověď na: oprava výtahu – zápis

Pravidla diskuzního fóra naleznete zde.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Osobní informace:




Cookie Consent with Real Cookie Banner