Slyšeli jste už o tom, že moderní výtah se hlídá sám?

Byt v 5.patře, v obou rukách těžké tašky s nákupem, přes rameno kabelka nebo batoh, v závěsu poskakující děti. Jak se do bytu dostat bez toho, abyste se vláčeli po schodech, hlídali děti a snažili se odlehčit už tak znaveným rukám? Použijte výtah!

Každý z nás ho zná a už se s ním alespoň párkrát svezl. Úleva pro nohy i ruce, snadnější přeprava kočárku nebo objemnějšího nákladu. Tím vším nám výtah poslouží. Důvěřujeme mu a svěřujeme mu svůj život i majetek. Kdo ale pečuje o výtah, aby byl jeho provoz bezpečný?

Co je výtah a kdo za něj zodpovídá?

Co vlastně výtah je? Patří do kategorie zdvihadel a slouží k přepravě osob a nákladů svislým nebo šikmým směrem po pevné dráze. Když se na to podíváme trochu zjednodušeně, jde o plošinu, kterou táhnou lana, řetězy nebo hydraulika.

K tomu, aby nám výtah mohl pomáhat a sloužit, musí splnit náročné požadavky bezpečnostních předpisů a pravidelně projít kontrolou.

Za jeho technický stav i bezpečný provoz zodpovídá provozovatel výtahu. Není to snadné poslání, zajistit všechny prohlídky, revize, servis, a přitom nepromeškat termín a vědět, že pokud se něco stane, je za to právě provozovatel plně odpovědný.

Revoluční služba 24/7 Connected Services usnadní provozovatelům výtahů život

Jak? Odebere část jejich zodpovědnosti na svá bedra. Moderní výtahy v sobě totiž mají implementovaný čip, který výtah nepřetržitě monitoruje. 24 hodin denně, 7 dnů v týdny, 365 dnů v roce. Takovou službu nabízí třeba KONE díky službě 24/7 Connected Services.

Všechny informace, které čip získá automaticky sdílí s cloudovou službou, která data zanalyzuje a vyhodnotí, zda hrozí nějaké nebezpečí. Stejně tak hlídá termíny prohlídek, kontrol a revizí, na které vás upozorní a včas k vám vyšle technika.

Vyhodnotil systém riziko potíží a nutnost zásahu? Data automaticky odešle technikovi nebo na zákaznický servis. Tam se rozhodne, jestli je třeba vyjet na místo okamžitě, nebo to počká třeba do rána.

Čtěte také:  Trendy interiérů: Přírodní materiály, barva vody a hudba, která není vidět

Technik navíc hned ví, v čem je problém, nemusí dlouze zjišťovat příčinu. Vy zase víte, co je potřeba udělat a znáte náklady na odstranění potíží.

Jaké jsou výhody služby 24/7?

Stále váháte a přemýšlíte, jaké jsou přednosti výtahu, který se hlídá sám?

  • Budete mít nepřetržitý dozor nad výtahem – a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dnů v roce.
  • Hrozí pomalejší jízda? Na dveřích je závada, která by mohla mít za následek nedovření dveří? Systém vše nonstop analyzuje a dokáže vyhodnotit aktuální situaci i na dálku.
  • Díky včasným zásahům se těšte na rychlejší opravy, větší pocit bezpečí a nižší počet závad.
  • Budete šetřit čas sobě i technikovi. Už nebude muset dlouhé minuty, možná i hodiny, pátrat po zdroji obtíží. Navíc ušetříte i finance.

Naslouchejte svému výtahu. Neřešte to, co řešit nemusíte. Jděte s dobou a předvídejte potíže ještě dřív, než k nim dojde.

Log in with your credentials

Forgot your details?